onsdag 22. august 2012

Man bobler over!

Overbobling. Det er dette som er problemet med oppretting av blogg. Man bobler over av alt man plutselig brenner etter å skrive om. Fantaserer om alle vittige innlegg man skal skrive. Innlegg som sjarmerer tusentalls lesere og gir dem store smil om munnen. Innlegg som alle snakker om, som inspirerer en hel verden, oversatt til 150 språk!

 Så ender man opp med tre innlegg på dag en, etterfulgt av måneder med stillhet..

Men ikke denne gangen.

Her har man nemlig en planleggingsknapp. Knappen som lar en skrive til fingrene krøller seg i krampe uten at   leseren (for foreløpig har jeg bare en) blir overmannet av min ivrige overbobling.

Fantastisk! Jeg kan planlegge, ukevis i forveien, alle blogginnlegg om planer og prosjekter jeg har planlagt fremover og bakover i tid. Gled eder!

Mens man venter kan man Google "Fruktfat" og humre smått over de bilder som dukker opp...












Ja, man kunne fortsatt i det uendelige.

Om noen føler seg støtt eller misbrukt for at jeg har referert til deres bilde: Gi meg en lyd, så fjerner jeg det.

TTFN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar